Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Imorgon far viii :D

Hallojsan :D Förlåt att jag inte skrev något igår, men jag var på så pissigt humör.. Tyckte det inte var någon idé då, min dag var ändå förstörd..
Sista skoldagen idag innan jag åker. Åker ju med Olivababe till stockholm i morgon :D Helt underbart det ska bli!! Skolan har väl varit som alla dagar. Varit med Tom, Simon och Jessica typ hela dagen. Simon och jag har varit extra dryga idag, haha! Trött på vissa idoter som är helt störda i huvudet som man strypa eller något. *host* Vi nämner inga namn, eller vad säger du Jessica?
Gick och fikade med Malin efter skolan och pratade. Det behövdes verkligen, tack!
Har inte packat eller fixat något till i morgon. Kom på att jag behövde rena kläder till i morgon så det mesta ligger i tvättmaskinen nu och är blött. Smart Erika :D Haha, kommer inte blogga på ett tag nu tror jag. Men ni får stå ut ;) Ha det så bra som ni kan, för jag ska ha det bäst! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback