Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Helg :D

Hallå på er. Nu är det äntligen helg igen! Skolan idag har varit som alla andra fredagar. Fick tillbaka mitt soprov idag och jag lyckades få VG :D Tycker jag är värd det när jag skrev i 1,5 timme ^^ Det kändes riktigt bra :)
Efter skolan gick jag till frisören så hon fick fixa mina ögonbryn. Inte direkt skönt, tårarna rann som bara den, haha! Men nu är det snyggt iaf. Åkte till stallet efter det och red en sväng med Linnéa i regnet. Blev ett skönt bad efter det! Fixade det sista till bröllopet i morgon och åkte till Sarah. Jag och Malin är barnvakt här nu. Tilde sover så sött i sin säng just nu :) Daniel kom också för en stund sen så nu sitter vi här och drygar oss med varandra ;) Jag ska upp om sex timmar så det kanske är dags för mig att sova nu. Jag tror faktiskt det. Kommer bli en lång och superkul dag i morgon. Kommer inte hinna skriva något i morgon men jag skriver på söndag och berättar :) ha det så bra alla ni! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback