Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dans heeeela dagen!

Hej! Här sitter jag och är sur på mig själv. Var hos mamma idag en sväng och la min väska på hatthyllan så fint, och där ligger den kvar... Kul att man har matteprov i morgon och matteböckerna ligger i väskan... -.-' Så typiskt mig. Får plugga i morgon då!
Idag har vi dansat med kabarén hela dagen. Från nio till tre, var helt slut när vi var klara. Ville bara lägga mig och sova^^ Nästan kommit på hela dansen till vår låt, känns bra eftersom vi bara har fyra gånger kvar innan vi ska visa upp den. Det kommer bli bäst!
Åkte till stallet efter skolan, allting var fixat så jag behövde bara rida. Det var nog tur det, så trött som jag var!
Nu har jag duschat och haft ansiktsmask, underbart! Nu tror jag ska gå och lägga mig! Puss :*

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback