Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

WWWIIIHHOOOO!

JAAAAAA! Erik vann idol! Så bäst han är, helt sjukt bra han gjorde vinnarlåten. Helt klart den bästa som vann :D Satt och röstade som fan, säkert nästan hundra spänn men det var det värt :D Ihhh, han är grym!
Var bara jag och syster som hejade på honom, alla andra hejade på Calle så det var krig här hemma nästan ^^ Men min syster är ju kass. När vi satt och åt så frågade Malin henne vad en groda utan ben var!? Då sa jag att den var hopplös. Sen sa min syster att hon försökt sluta äta godis men att hon bara hållt sig i en timme sen hade hon förlorat. Då sa jag att jag inte ätit godis på 11,5 månader. Då sa hon att jag var hopplös. Malin frågade då om hon visste vad det betydde!? Då sa min syster att "det är en groda utan ben". Hahaha, så kass hon är xD

Gick och fick massage av faster efter skolan. Det behövdes verkligen, som det knakade i min rygg! Skön var det då! Var med Malin när jag var klar där. Gick och handlade julklappar och jag hittade några stycken så nu är jag en bit på vägen iaf, känns skönt! Hon följde med mig hem sen och vi åt mat och kikade idol. Trevligt värre var det :D
I morgon vet jag inte vad jag ska göra. E.v träffa mamma en sväng får se hur det blir! Men nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback