Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Må du brinna i helvetet!

Hallå! Har inte bloggat på jättelänge nu, men det har varit alldeles för mycket på sistonde, för mycket! Har helt enkelt mått så dåligt att jag inte har orkat eller haft lust alls. Men nu är det lite bättre iaf och jag tänkte väl ta tag i det här bloggandet :)
Dagen idag har väl inte varit riktigt bra! Finns ju gott om idioter om man säger så, därav min rubrik! Idag gick du verkligen för långt ska du veta. Du är så jävla patetisk så det finns inte! Åhhh, jag blir så arg!

Jobbade ett litet tag efter skolan idag. Gick bra, som vanligt ^^ Sen har jag inte gjort något speciellt alls, bara suttit här! Blir väl snart att jag tar och lägger mig för att sova.
I morgon blir det att försöka handla julklappar om jag hittar något och få massage, Hur skönt som helst ska det bli! Fredagsmys med Malin i morgon, underbart! Idolfinal och allt! 
Ha det bra, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback