Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Julafton snart!

Hej på er :) Här sitter jag och fryser som jag vet inte vad! Känns som det är lika kallt inne som det är ute! I morse var det -23 grader när jag åkte iväg till stallet. Inte vad det skönt och jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Blev ingen ridning idag för jag tyckte det var för kallt att rida när det var -20 grader ute. Jag skulle vara en isbit om jag hade ridit men får hoppas det är några grader mildare i morgon så man kan ta sig en liten tur!

Jobbat hela dagen idag och det har varit hur mycket folk som helst. Nästan alla vill att man ska slå in i paket nu också när det är jul. Undrar hur många paket man slår in på en dag! Det är väldigt många iaf ^^ Fast det är bara kul att göra paket tycker jag så för min del gör det ingenting! :)

Tror jag ska ta mig ett bad idag igen så jag tinar upp lite granna! Ska nog också baka sockerkaka med nougat att smaska på! :) Bara 5 dagar kvar till julafton nu, hih!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback