Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Första december!

Hallå :) Första december idag, bara 23 dagar kvar till julafton. Inte länge kvar inte. Satt nyss och lyssnade på massa jullåtar och fick julstämning, så härligt :) Käkade även pepparkakor, mums ! Måste baka egna någon dag ^^
Skola idag då, första dagen på nästan en hel vecka. Lika segt som alltid^^ Hela klassen utom jag tog grissprutan idag. Jag var med som stöd åt Jessica och satt och höll henne i handen. Stackaren är lika spruträdd som jag är! Men det gick ju bra ändå ;)
Åkte till stallet efter skolan och red Tösen i kylan. Iskallt ute nu ju :O På torsdag har jag engelska prov och på fredag har jag spanska prov. Skulle ha det i morgon egentligen men jag bad snällt om att få ha det på fredag istället och det gick bra ;D
Nu ska jag ta och sova, puss :*
Trackback