Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

En vecka kvar :D

Hejsan! Nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen, men det har varit rätt mycket och så har jag helt enkelt glömt att skriva! I helgen var jag så duktig att jag ställde mig och bakade bullar :D Dom blev jättebra och jag är stolt över mig själv att jag lyckades göra dom helt själv!
Mums! ;D

I måndags så hade vi lekar på ridningen och alla red barbacka. Jag, Linda och Mikkiz var lag bönderna och dom andra var skogslaget ^^ Vi förlorade dock men vi är bäst ändå! Träningsvärk fick jag då :P
I tisdags så dansade vi mesta delen av dagen. Hade uppvisning på kvällen för vänner, släkt, föräldrar och så. Gick väl bra och kul var det! :)
Igår så hade vi volleybolltunering och vi var helt klart snyggast! Utklädda till PJ/fjortis, hahah. Superkul var det, men vi vann dock inte, fast det gjorde inte oss någonting. Båda våra andra lag från klassen gick vidare till semifinal och där gick det ena laget vidare till final där dom vann! :D Andra året i rad vi vinner. Men det är ju för att 9elit är bäst!


Idag så hade vi kabaréuppvisning för hela skolan! Snacka om att man var nervös innan men det gick över när man väl kom ut på scenen, då ville man bara fortsätta dansa! Grymt kul var det och alla var superduktiga! :D

Åkte till stallet sen och red ut barbacka med Linnéa. Det började som en seriös ridtur, tills vi skulle rida hem :P Sen slutade det med att vi red i damsadel i backen till stallet och jag höll på att göra en bakåtkullerbytta och ramla av men jag höll mig kvar x) Linnéa höll också på att ramla av, haha! Alltid lika kul att rida med henne :D



I morgon får vi jullov och idag är det en vecka kvar till julafton. UNDERBART! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback