Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dagen före dagen före dagen före dopparedagen!

Tjena :) Här sitter jag och håller på att somnar. Borde göra något vettigt som att städa, men gör jag det? Nej, jag sitter ju här. Mitt rum ser ut som en svinstia!! Det ligger kläder på hela golvet + sängkläder, julklappar lite här och var, alla saker jag köpte i globen ligger också utspridda. Ligger fullt med tomma julmustflaskor på skrivbordet, ligger även en madrass på golvet och så är det inte så dammfritt om man säger så! Det behövs verkligen en städning! Skulle behövt fixa sista julklapparna klart också men det får bli i morgon. Köpte även en tunika idag som jag ska ha på julafton. Blev inte den jag hade tänkt köpa utan det blev en svart/guldaktig tunika som jag inte kan förklara hur den ser ut. Ni får väl se på kort sen, men jag tyckte den var snygg och skön så det fick bli den! :D
Jobbat från 10-20 idag och sista timmen var jag trött så jag höll på att somna. Men bara två dagar till nu sen är det julafton och jag behöver inte jobba något mer på ett tag, skönt! Fast det var ju mindre skönt att jobba när man hade ont i magen hela dagen, bara att bita ihop, le och vara glad ändå :P Inte lätt att hålla humöret uppe men det gick hyffsat :P

Men nu ska jag nog sova. Ha det bra, puss :*

Kommentarer
Postat av: Amanda

Måste säga att jag älskar din design

:D

2009-12-29 @ 21:55:13
URL: http://mandooe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback