Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vilken dag!

Hej :) Gick upp vid klockan halv åtta i morse, klädde på mig, åt frukost och fixade mig klar. Olivia kom vid tio över åtta och hämtade mig och våran transport. Åkte till stallet och gjorde iordning Akilles, sen bar det av mot Storbyn! Gick och tittade lite och så småningom så gick vi banan inför LC:n. Gick och gjorde Akilles klar och Olivia hoppade upp och började rida. Tittade på och hjälpte henne lite grann. Gick inte så bra i den klassen. Akilles var dum och vägrade två gånger på muren, när han egentligen kunde hoppa utan problem, men så är det ibland. Det var bara att ladda om till nästa klass som var lagklassen! Alla var nervösa när lagklassen började, vi hade ställt in oss på att ge järnet och sattsa på en vinst! När Olivia skulle in och rida, så låg vi på 4 fel och vi behövde en nolla av henne för att gå vidare till omhoppning, och vilken superritt hon gör och noll fel! Sjukt bra! Gick väl mindre bra för vårat andra lag, men så är det. Tre andra lag kom också till omhoppning, så vi skulle sämst komma trea. Olivias tur den här gången också att gå in med all press på sig! Även då låg vi på 4 fel. Som ritten innan så gör hon en kanonvända på noll fel! Helt underbart, LB höjd utan problem! Då hade vi alltså noll fel och spänningen var olidlig. Bara ett annat lag som hade noll fel också, så nu skulle vi sämst komma tvåa. Alla var hur nervösa som helst när domaren sa tiden, 74,9 sek hade vi och det andra laget hade 79, nånting. Så vi VANN! Helt sjukt jävla underbart, ni är bäst tjejer, lite glädjetårar här och där. Och inte nog med det, så vann vi hejarklackspriset också. Två flugor i en smäll! Hedemorbygdensridklubb är helt klart den bästa! Glada var vi efteråt och det var bara att åka hem med ett leénde på läpparna efter en lyckad dag!
Inte lite sugen jag blev på att tävla då ;O Men i säter då jävlar kör vi Tim. LD och LC, det klarar vi bebis! Längtar som bara den.
När jag kom hem så bytte jag om och åkte till Mikkiz på kalas. Säger bara en sak, min släkt är bra härlig ibland, slutade med att jag och Linnéa skrattade så tårarna sprutade. Inte lite kul vi hade :D Nu sitter jag här och väntar på att Malin ska höra av sig någon gång, så vi kan hitta på något skoj ;D
Får se om jag åker till Mamma sen eller inte, jag orkar och vill verkligen inte, får se hur jag gör. Vi hörs sen, puss :*

Håll mig hårt en sista gång...


Kommentarer
Postat av: Olivia

har inte sagt dt tillräckligt tror jag, men jag uppskattar verkligen all hjälp från dig, de är guldvärt! <3

Bara att säga till någon gång om du vill ha hjälp sen ;*

TACK ÄLSKLING

2009-09-03 @ 18:34:35
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback