Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trött

Hej igen då allihopa :) Så sitter man här igen då, som vanligt! Dagen spenderades med Jonna som sagt, härligt! Åkte därifrån vid halv fem. Hem och hämta moppen och åka till Malin. Var och hälsade på kisseungarna och gud va söta :O Ville ta med mig alla hem, men det får jag ju inte :( Var där en stund och sen åkte vi till Malin igen och jag drog till stallet direkt efter det, usmöte. Märktes att vi inte snackat på ett tag, alla pratade i mun på varandra, men trevligt var det. Som vanligt :) Klar där vi åtta någongång, drog hem och åkte till stan och fettade lite pizza, mums :D Sen blev det att sätta sig här och nu sitter jag här^^ Trött som fan är jag, men blir väl inte att lägga sig nå tidigare för de^^
I morgon blir det att träffa Jonna och Jimmy, trevligt! Och Jonna, det kommer gå bra! Jag lovar :D
Sen till stallet och rida, skoj :*
Nu har jag inte så mycket mer och säga, ha det bra så hörs vi! Puss :*


Misseunge, så söta :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback