Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag

Hej hopp allihopa! Kom nyss hem från stallet^^ Blev att gå upp med tuppen i morse då, inte lite trött jag är! Men det var trevligt, blev en skrittvända, barbacka! Och en massa prat och skratt som alltid. "Fan vad du så skitig! Ska du se ut såhär!? :O"  Massa dreggel när Petite fick äpplen, vilket pucko :D Men vi tycker om henne ändå!

Nu sitter jag här och har ingenting att göra, ska väl till Tösen snart och rida henne också. Men molnen ser inte så trevliga ut! Blir säkert regn när jag rider, förvånar mig inte ett dugg!
Lite hungrig är jag också så ska väl snart vara duktig och laga mat också! :D
Ikväll blir det att baka mycket med Malin. Vi ska baka äppelkaka till typ 150 personer eller hur många det var, och så ska vi baka lite till oss också såklart, och ni får inte smaka :D

Vi hörs sen, puss hej :*

I just wanna feel real love

Kommentarer
Postat av: Erik

Fullt upp idag med andra ord :P

2009-08-18 @ 12:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback