Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag

Hej :) Idag var det tisdag då! Betyder skola... Inte kul, dagen gick såå segt idag. När klockan var 12 kändes det som om den var 16 men så var det ju inte, tråkigt nog! Skolfoto idag, lika kul som vanligt -.-' Hatar det. Vi alla fick oss ett gott skratt när vi kom till skolan i morse iaf, Tom det puckot hade satt på sig kjol, "klack"skor, sminkat sig och skulle se ut så på kortet. HAHA! Han är ju inte fullt frisk! Ovanligt trött i skolan är jag, halvsov på dom sista 3 lektionerna. Hade högläsning på svenskan, var tvungen att fråga Linnéa vad dom läst, lyssnade inte alls. Är inge konsentrerad alls, har inte ens gått en hel vecka, känns ju bra! Om 2 veckor har vi prov också, happyface -.-'
Åkte till stallet med Linnéa efter skolan. Red en trevlig vända runt byn. Pallade äpplen på vägen (A) Vi är bäst :D Äpplen är alltid gott, speciellt pallade ;) haha, duschade när jag kom hem, käka lite mat och nu sitter jag här. Ska ner och spela lite kort nu, vi hörs! Puss :*

Det är så logiskt, alla fattar utom du...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha du har tankarna på nån annan kanske ;D

2009-08-25 @ 20:33:42
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/
Postat av: Jonte

Haha håller med Sandra ;D

Vi fick fan läxor från andra dagen :O :'(

2009-08-26 @ 19:48:14
Postat av: Erika

haha, kanske är som ni säger^^ Haha, inte ett dugg synd om dig jonte :D

2009-08-26 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback