Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söndag!

Vaknade upp hos Jonna i morse då, underbart! Satte oss vid datorn en sväng och kikade runt lite :) Åt lite frukost, vi har rent utsagt inte gjort något idag :O Jag sitter här och degar och jonna ligger i sängen och dricker te, hon är förkyld och snorig stackarn! En riktig SNORUNGE :D haha :* Sitter just nu och lyssnar på hennes tjat om att hon har ont i magen och att det inte kommer gå bra i morgon. Men det kommer det! Inget att oroa dig för, jag är ju med ;) haha! Snart blir det väl att fara hem tråkigt nog :( Men vi får göra om det flera gånger! :D Snart är det skola också, jag vill verkligen inte! USCH! Ikväll blir det kanske stallet och usmöte. Sitta vid datorn och dega blir det säkert också^^ Som vanligt, hörs lite senare. Puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja, jag är snorig x) hahah! och det kommer inte bli bra i morgon :o

Vi ska göra om det! :) <3

:*

2009-08-16 @ 19:18:47
URL: http://jooonnnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback