Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Onsdag

Hej hallå :) Skola som vanlig idag då, extremt trött idag, fast det var nästan alla. Tror det berodde på det dåliga vädret, regn hela dagen! Höll på att somna på första lektionen idag, det är illa! Läste hela lektionen, var tvungen att läsa om samma sak flera gånger, för att jag var för trött för att orka förstå. Ingen idrott idag, så hade hål istället, sen slöjd. Fick sluta 20 min tidigare för att vi skulle få äta^^ Mina flickor är för härliga dom! Hade skitkul i matsalen, vi satt och asgarvade och alla tittade på oss. Haha, hade mackätartävling, vilket inte gick så bra x) Jessica vann på 4 mackor och vi andra orkade bara 3 :P Haha, men dagen bästa är Jessica! "-Bengtsson kom, sen gick han ;O" HAHAHAHAHA, vi höll på att dö av skratt. Klaga inte på att vi har dålig humor! ;) Ni är för härliga! Sen var det matte, halvsov hela lektionen. Skrev att 10 kom efter 19 och skrev samma uppgift flera gånger och kunde inte använda miniräknaren. Sjukt trött nu för tiden, inte bra! Språk som sista lektion, i en timme. För långt, men jag och Jenny pratade mest om annat så det gick rätt snabbt ändå :) Gcik hem till mamma efter skolan, åkte med henne och syskonen till Falun. Skulle prova klänning till bröllopet. Fasnade för en klänning direkt och otroligt nog så satt den perfekt, helt otroligt! :O Kommer bild på den sen^^ Mammas klänning blev också bra. Åkte och köpte pizza och åkte hem till moster och käkade. Och träffade min älskade Tjabo som dom hade hemma i två veckor, för dom som lånar honom skulle bort eller nått. Inte träffat honom på flera månader, han är bara för underbar min lilla hund :* Fick med mig några skor att testa till bröllopet. Tyckte om ett par direkt, som jag kunde ha. Dock kommer jag få ont i fötterna, men vafan, ska man vara fin får man lida pin ;) Åkte hem till pappa sen, fixade transporten och körde den till Hälla. Åkte till pappas affär och gav mig nyckel dit och visade mig larmet och så inför helgen då han inte är hemma och jag ska jobba! :) Nu sitter jag här och håller på att somnar. Dax att sova snart. Vi hörs, puss :*

Såhär ser klänningen ut, jag älskar den :D Inga band på den, även fast det ser ut som de :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Såå fin klänning. Ha svarta skor med den då kommer det bli topp!

2009-08-27 @ 20:03:27
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback