Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Måndag

Hej igen :) Kom hem från stallet för några timmar sen. Gick bra att hoppa mot slutet, då vi fick hoppa lite höjder och ha den farten vi ska ha :) Var väldigt nära att jag ramlade av en gång bara, hängde på halsen men jag tog tag i bommen och drog mig upp. Tänkte inte ramla av ^^ Gick riktigt bra dom sista sprången, så nu är det bara att ladda till Säter, jag och Mikkiz. Hur kul som helst! :D Sitter här och gäspar, ska nog gå och duscha nu och ta och sova så jag kanske orkar med skolan i morgon. haha, god natt på er. Vi hörs, puss :*

You're beautiful, it's true <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback