Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördagkväll

Hej hallå alla. Jag kom nyss hem, har gjort mig iordning för sängen nu, skönt. Har varit ute med Malin och Daniel på stan sen klockan nio ungefär, kulturnatt. Fanns ingenting att göra ju ;O Så vi satte oss i bilen och körde runt istället, hade disco och allsång i bilen. Åkte till hemköp och handlade lite godis och åkte till donken och köpte glass, mums. Men dom på mcdonals är ju totalt efterblivna -.-' Danel nästan skrek att vi skulle ha chokladglass men vad fick vi!? Jo, jordgubbsglass -.- Så Malin och jag gick in och klagade, så vi fick vår chokladglass tillslut. Dom är helt brända på det där stället! Åkte runt några fler varv och dunkade musik. Ni är bra härliga ni!
Nu ska jag gå och lägga mig och sova, i morgon blir det att gå upp tidigt och åka till storbyn med Olivia, skoj. Heja hedemorabygdensridklubb säger jag bara!
Puss och god natt, hörs sen :*


You leave me breathless..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback